Η ιστορία του κινηματογράφου και η πόλη μου

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Ο σκοπός της έρευνας είναι να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με την ιστορία του κινηματογράφου μέσα από την παρακολούθηση , τον σχολιασμό κινηματογραφικών ταινιών. Να εξοικειωθούν οι μαθητές με τις έννοιες της συστηματικότητας, της ομαδοσυνεργατικής  μάθησης, συλλογικής εργασίας.

Διαβάστε περισσότερα: Η ιστορία του κινηματογράφου και η πόλη μου

Επόμενη στάση: Τριανδρία

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

 Οι μαθητές να γνωρίσουν στοιχεία της τοπικής Ιστορίας της Τριανδρίας.

 Μέσα από την αναζήτηση ιστορικών στοιχείων να εκπαιδευτούν και να καταφέρουν να μελετούν και να κρίνουν ποιες από τις προσφερόμενες πηγές ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

 Οι μαθητές να αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και έρευνας.

Διαβάστε περισσότερα: Επόμενη στάση: Τριανδρία

Μεσογειακή διατροφή: Τρέφομαι σωστά ? ζω καλύτερα

Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές:

να γνωρίσουν τί σημαίνει μεσογειακή διατροφή, ποιά είναι τα βασικά συστατικά της, από ποιές περιοχές της Ελλάδας ξεκίνησε και πότε

να γνωρίσουν τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής

να ανατρέξουν στο παρελθόν και να μελετήσουν ποιά είδη διατροφής ακολουθούσαν στην Αρχαία Ελλάδα και στο Βυζάντιο και να βρουν κοινά σημεία και διαφορές με την σημερινή πραγματικότητα

Διαβάστε περισσότερα: Μεσογειακή διατροφή: Τρέφομαι σωστά ? ζω καλύτερα

¨Χορεύοντας με ?τους αιώνες¨ Ιστορική εξέλιξη του χορού.

Κατά τον Μπεζάρ, διαχωρίσαμε την παιδεία του σώματος, του πνεύματος και της ψυχής. Η δημιουργική γνώση που απορρέει από την καλλιτεχνική εμπειρία φαίνεται αποκλεισμένη από την εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο η δημιουργική επινοητικότητα του νου είναι αυτή που δίνει ισχύ τόσο στην τέχνη όσο και στην επιστήμη.

 

Διαβάστε περισσότερα: ¨Χορεύοντας με ?τους αιώνες¨ Ιστορική εξέλιξη του χορού.