ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ?ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!!!! ΕΣΕΝΑ ???

                                        Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου

Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου είναι η διαδικασία κατά την οποία η ατμόσφαιρα ενός πλανήτη συγκρατεί θερμότητα και συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας της επιφάνειάς του.

                                                      Τρύπα του Όζοντος

Τρύπα του όζοντος ονoμάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο το στρώμα του όζοντος που βρίσκεται στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας της Γης μειώνεται σε πάχος πάνω από την Ανταρκτική.

Διαβάστε περισσότερα: ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ?ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!!!! ΕΣΕΝΑ ???

ΘΑ ΑΡΓΗΣΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

 

Να γνωρίσουν τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις που έχουν τα παιδιά ( έφηβοι ) απέναντι στους γονείς αλλά και στους ίδιους τους εαυτούς τους. Να δουν τους κινδύνους που μπορεί να παρουσιαστούν κατά τις νυχτερινές εξόδους τους. Να γνωρίσουμε τους τρόπους διασκεδάσεις τους έξω από το σπίτι μακριά από τα βλέμματα των γονέων τους μαθαίνοντας καλύτερα τους κίνδυνους που μπορούν να συναντήσουν.

Διαβάστε περισσότερα: ΘΑ ΑΡΓΗΣΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ

 

Με αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης (1912-2012), τη διοργάνωση εκθέσεων ( Νοέμβριος 2009 Δικηγορικός σύλλογος Θεσσαλονίκης:weak monuments την έκδοση βιβλίων Γ. Αναστασιάδης , καθηγητής ΝΟΠΕ: Πολιτικές δολοφονίες στη Θεσσαλονίκη), θεατρικές παραστάσεις ( Θ. Κοροβίνη: ο γύρος του θανάτου ΚΘΒΕ χειμώνας 2012), κρίθηκε αναγκαία η γνωριμία με την πρόσφατη ιστορία της πόλης.

Διαβάστε περισσότερα: ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ

A. ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

1. Γενικοί στόχοι:

  • Να κινητοποιήσει τους μαθητές να βελτιώσουν την κοινωνικότητά τους, να συμβάλλει στην αλλαγή της κουλτούρας τους έτσι ώστε μέσα από δημιουργικές συνεργασίες και ομαδικότητα να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και κριτική ικανότητα που θα τους βοηθήσουν να πετύχουν το στόχο της ομάδας.
  • Να ενθαρρύνει τους μαθητές να ανατρέξουν σε πηγές, να αναλάβουν πρωτοβουλίες, να προβληματιστούν και να επεξεργαστούν τις πληροφορίες.

    Διαβάστε περισσότερα: Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ